El col·lectiu de Compromís per l’Alcora considera que “que en la campanya demagògica i fal·laç del PP, Mallol s’ha passat de frenada en insinuar que l’alcalde hauria d’incomplir la llei”
Compromís recorda que “quan el PP va retallar 606 unitats de la pública, Mallol no va obrir la boca i ara tracta de generar crispació”
El col·lectiu de Compromís per l’Alcora ha lamentat hui que la candidata al senat del PP i regidora de la localitat, Mercedes Mallol, estiga suggerint a l’alcalde de l’Alcora, Víctor García, que incomplisca la llei en matèria educativa. En un comunicat emès ahir, la responsable del PP de l’Alcora criticava a Garcia per “reivindicar el compliment de la legalitat vigent”. Des de Compromís consideren aquesta afirmació “absolutament irresponsable, més encara venint d’una senadora en funcions”.

Des de Compromís per l’Alcora recorden a la candidata del PP que “en el seu jurament com a regidora va prometre complir i fer complir la llei, el mateix que va fer davant el Senat i encara que atès que el PP és l’únic partit imputat en la història de la Democràcia els seus candidats i dirigents podrien arribar a pensar que per a ascendir han d’ignorar les lleis, i a voltes saltar-li-les”.

El col·lectiu de Compromís considera fora de lloc que una senadora critique a un alcalde per complir la llei, que és la seua obligació. “El PP de l’Alcora, en la seua campanya demagògica de desgast i de generar divisió i crispació en un tema tan sensible com l’educació ha creuat la línia i ara, a més d’argumentar falsedats, critica el compliment de la llei”. Compromís per l’Alcora recorda que des de Conselleria, per primera vegada, s’estan implementant criteris objectius i unitaris, sense fer distinció entre l’educació pública i l’educació concertada. Des de Compromís lamenten que Mallol “no obrira la boca quan el seu partit, el PP, va eliminar 606 unitats d’escoles públiques i ara s’esquince les vestidures perquè s’haja reduït el nombre d’alumnes per aula, tant en les concertades com en les públiques, per a millorar l’ensenyament”.

Compromís per l’Alcora recorda que, malgrat les falsedats abocades per Mallol, “ara tenim una línia educativa més a l’Alcora que en l’etapa del PP, i a més s’han reduït les ràtios a una mitjana de 22 alumnes per aula”. Per tot açò, des de Compromís han apel·lat al PP de l’Alcora a “actuar amb responsabilitat i abandonar la campanya de desgast demagògica”.marza-1024x627