Enllaç del Mediterraneo (Javier Nomdedeu)

La junta de govern local de l’Alcora ha aprovat les bases reguladores de la primera brigada d’ocupació social del 2016, l’objecte del qual és la contractació de 30 persones aturades per a la realització d’obres i serveis d’interès general en el municipi.

Per a la selecció dels beneficiaris que formaran part d’aquest programa l’Ajuntament ha presentat l’oferta d’ocupació al Servef amb requisits de les bases de la convocatòria.

Aquesta iniciativa forma part de L’Alcora Ocupa, un pla impulsat per la Regidoria d’Ocupació, que presenta “novetats”, indiquen fonts municipals. Precisament, destaquen els canvis introduïts en les brigades d’ocupació, que passen d’un a quatre mesos de durada i que introdueixen formació, que s’alternarà amb treball els primers 30 dies.

Un altre canvi de la proposta és que l’Ajuntament signarà acords de col·laboració amb diferents entitats com la Cambra de comerç o el CEEI Castelló per a la realització de tallers, cursos i altres accions formatives, que milloren la empleabilitat dels assistents.

AJUDES A EMPRENEDORS // A més, es duran a terme iniciatives en col·laboració amb l’Associació d’Aturats de Castelló i se seguirà treballant amb el Cedeixes Llucena, però, com a novetat, el consistori facilitarà als interessats assistir als cursos que s’organitzen des del centre. Així mateix, es complementen les ajudes a emprenedors amb formació i assessorament. H

985533_1