A les 20:00 del dia d’avui, 24 de maig de 2016 en les noves dependències de l’Ajuntament, s’ha realitzat un acte commemoratiu del primer any de mandat del nou equip govern municipal, s’ha reunit l’equip de govern de l’Alcora al complet amb l’assistència d’integrants i militants de les tres formacions.

L’esdeveniment ha consistit en la projecció d’un vídeo de sis minuts, on s’han projectat les retallades de premsa dels principals diaris provincials per a constatar el gran treball realitzat durant enguany.

Un any on l’harmonia i la bona relació entre tot l’equip ha sigut una constant, on s’han conclòs aquells projectes abandonats en un calaix pel PP, un any on s’ha generat nous projectes amb l’única fi de millorar el poble i la qualitat de vida dels alcoríns, i a més s’ha aconseguit reduir els deutes d’ajuntament.

L’actual Alcalde, Víctor García ha agraït públicament a tots els integrants dels partits del tripartit i aquells que van treballar dur perquè aquest acord de progrés haja sigut un gran èxit a l’Alcora. Ha sigut un encert l’acord posant en valor el consens, el dialogue i la bona sintonia que desprèn el mateix. S’ha preguntat perquè no s’havien executat abans, totes aquestes accions i projectes amb l’anterior equip de govern, quan es’ls deia que no podia ser o simplement que no hi havia pressupost; evidenciant clarament que el que faltava era voluntat de treball i interès pel poble, reflectint que els principals objectius eren el ben propi i de partit.

Al seu torn, el Regidor Samuel Falomir ha destacat la labor realitzada durant enguany, indicant que mes que el treball d’un any, semblava que estiguérem assistint al resum de tota una legislatura, i ha deixat clar que el llest d’eficiència ha quedat molt alt per a qui venja darrere nostre.

Així mateix donant el torn de paraula al regidor de brigades d’obres, ha recalcat que Masó és la pedra angular del govern i sense la seua inestimable ajuda, no es podia haver dut a terme tot el projecte.

Masó ha volgut recordar els desagradables esdeveniments en els quals es va veure embolicat després de la seua expulsió del partit Ciutadans, per asseure’s únicament a dialogar amb ambdues forces polítiques, recalcant una vegada més, el consentiment que l’aparell del partit li havia concedit en el moment de la fusió per a pactar amb qualsevol formació política, posant com l’exemple l’acord aconseguit Ciudatans amb el PSOE després de les eleccions generals. Igualment ha agraït a tots aquells que li van acompanyar i van ajudar en la campanya electoral l’any anterior.

Per a finalitzar l’acte, s’han procedit a immortalitzar el moment amb una foto de l’equip de govern i seguidament, amb els assistents a l’esdeveniment.

13233127_938697912909445_1581200711987601835_n 13237591_938697969576106_7017513650802053372_n