L’EQUIP DE GOVERN ATRIBUEIX EL RETARD DE L’OBERTURA Al PP

El primer pas, una vegada estiga “a punt”, serà traslladar al local la unitat de respir

Enllaç del Mediterraneo (Javier Nomdedeu)

El reivindicat centre de dia de l’Alcora serà una realitat el pròxim mes de setembre. L’alcalde, Víctor García; el primer tinent d’alcalde i regidor d’Urbanisme, Samuel Falomir; i el regidor de Serveis Socials, Agustín Chiva, van comprovar ahir in situ l’estat del local. Durant la visita, van lamentar que “s’haja hagut de retardar l’engegada d’aquest important projecte a causa de la mala planificació i les soluciones pegat de l’anterior govern del Partit Popular”.

L’alcalde va destacar que, per la constant demanda dels llavors grups de l’oposició, el PP, a la fi de la passada legislatura, va redactar un projecte per a adaptar el local a la nova normativa i dotar-ho de l’equipament necessari. “Un projecte en el qual, suposadament, s’incloïen les accions necessàries per a l’engegada d’aquestes instal·lacions, però la nostra sorpresa en entrar a governar va ser adonar-nos que no era així, en absolut”. Falta pintar part de l’interior i la façana, i adquirir tot el mobiliari.

Una vegada posat a punt aquest servei assistencial el primer pas serà traslladar la unitat de respir, que està en la planta baixa de la biblioteca municipal, doncs el nou edifici és molt més idoni per a aquestes instal·lacions.