foto

Enllaç del Mediterraneo (Javier Nomdedeu)

INICIATIVA DE L’ASSOCIACIÓ ACOSAL

L’oferta de les tendes i els bars es va combinar amb les associacions.

L’Associació de Comerç i Serveis de l’Alcora, Acosal, va celebrar ahir la primera edició del Boulevard Shopping Day amb una gran resposta per part dels clients. La presidenta d’Acosal, Estefanía Meseguera, va detallar que es tracta de una fira diferent, en la qual a part de comerços i bars associats també han participat algunes entitats locals.
Amb més diversitat que mai, els implicats van donar a conèixer els seus productes i activitats en el parc Germanes Ferrer Bou, en 40 casetes que van romandre obertes de les 10.00 a les 18.00 hores. Malgrat que s’havia previst una àmplia i variada festa paral·lela fins a la matinada, la pluja va obligar a suspendre-la.

PROPOSTES // Durant tota la jornada van tenir lloc diverses propostes enfocades per a totes les edats -xiquets, adolescents i adults-. Va haver-hi una signatura de llibres a càrrec de Josep Joan Miralles; una Rompida de l’hora de la mà de l’Associació l’Alcora Tambor; l’actuació del Quintet de Tres; o activitats infantils pel grup Scout l’Alcora. La cita va explicar també amb un taller de blues per a totes les edats de la mà del prestigiós luthier alcorí Ficar Mà Rara.

El mal temps del final de la vesprada va ser l’única nota discordant d’una jornada molt reeixida que ja s’estudia repetir. H