jornada-lalcoraLa ja tradicional trobada de BLOC-Compromís i el BLOC Jove per commemorar el 9 d’Octubre tindrà lloc demà, divendres 11, a les 24 hores en Cassette29.

BLOC-Compromís de l’Alcora i el BLOC Jove de la localitat han optat pel jazz en la quinta edició de la Jornada Jaume I de l’Alcora, una trobada ja tradicional en el que el col·lectiu local de BLOC-Compromís commemora amb una activitat musical o cultural l’Adiada del País Valencià, el 9 d’octubre. D’esta manera, demà divendres 11 d’octubre, en la sala Casset29 –En el carrer Peiró de l’Alcora- tindrà lloc una sessió de música en directe a càrrec de Colomer&Medina. El duo format per Víctor Colomer al trombó i Carlos Medina a la guitarra amenitzarà una jornada musical amb composicions pròpies i versions de conegudes peces de jazz en què els assistents podran gaudir d’una consumició de cervesa per només un euro.

Acabada l’actuació, la iniciativa de Bloc-Compromís i del BLOC Jove de la localitat prosseguirà amb una selecció de rock i de música en valencià. Des del BLOC Jove de l’Alcora han destacat que “l’objectiu de la iniciativa no és només reivindicar la nostra existència com a poble 775 anys després de l’entrada de Jaume I a València, sinó també oferir als jóvens del municipi alternatives lúdiques, culturals i d’oci”.